V prípade poruchy alebo výskytu výrobnej vady tovaru v záručnej dobe môžete svoju reklamáciu uplatniť nasledujúcimi spôsobmi:
- Tovar môžete reklamovať priamo v autorizovanom servise výrobcu. Ide o najrýchlejší spôsob vybavenia reklamácie. Zoznam autorizovaných servisov nájdete v návode, ktorý je priložený pri tovare, popr. v záručnom liste, ak je k tovaru vydaný, alebo na webe výrobcu.
Postup reklamácie v autorizovanom servise:
- Kontaktujte autorizovaný servis a popíšte problém. Servis vám poskytne úplné a odborné informácie, oznámi vám, či sa naozaj jedná o vadu a či je možné ju odstrániť svojpomocne alebo je nutné začať reklamačné konanie.
- Ak posielate tovar do servisu, odporúčame priložiť:
- kópiu dokladu o kúpe alebo iný doklad preukazujúci kúpe tovaru a záručný list výrobcu (pokiaľ bol pri výrobku priložený),
- popis závady a vaše kontaktné údaje
- Reklamovaný tovar dobre zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.
- V prípade, že pre tovar neexistuje autorizovaný servis alebo chcete reklamáciu uplatniť priamo u nás, môžete tovar reklamovať osobne v našej predajni,
Postup reklamácie na predajni:
- Naši pracovníci vám oznámi, či sa naozaj jedná o vadu a či je možné ju odstrániť svojpomocne alebo je nutné začať reklamačné konanie.
- Ak tovar reklamujete osboně na našej predajni, odporúčame priložiť:
- kópiu dokladu o kúpe alebo iný doklad preukazujúci kúpe tovaru a záručný list výrobcu (pokiaľ bol pri výrobku priložený),
- popis závady a vaše kontaktné údaje
- alebo tovar reklamovať zaslaním prepravcom na našu adresu:
EXKALIBR s.r.o.
Reklamační oddělení
Nebory 613
739 61 Třinec
Česká republika
Postup reklamácie pri zaslaní na našu adresu:
- Kontaktujte našich pracovníkov a popíšte problém. Naši pracovníci vám oznámi, či sa naozaj jedná o vadu a či je možné ju odstrániť svojpomocne alebo je nutné začať reklamačné konanie.
- Ak posielate tovar na našu adresu, odporúčame priložiť:
- kópiu dokladu o kúpe alebo iný doklad preukazujúci kúpe tovaru a záručný list výrobcu (pokiaľ bol pri výrobku priložený),
- popis závady a vaše kontaktné údaje
- Reklamovaný tovar dobre zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.