Reklamácie

V prípade poruchy alebo výskytu výrobnej vady tovaru v záručnej dobe môžete svoju reklamáciu uplatniť nasledujúcimi spôsobmi:

 

 

  • Tovar môžete reklamovať priamo v autorizovanom servise výrobcu. Ide o najrýchlejší spôsob vybavenia reklamácie. Zoznam autorizovaných servisov nájdete v návode, ktorý je priložený pri tovare, popr. v záručnom liste, ak je k tovaru vydaný, alebo na webe výrobcu.

 

 

Postup reklamácie v autorizovanom servise:

  1. Kontaktujte autorizovaný servis a popíšte problém. Servis vám poskytne úplné a odborné informácie, oznámi vám, či sa naozaj jedná o vadu a či je možné ju odstrániť svojpomocne alebo je nutné začať reklamačné konanie.
  2. Ak posielate tovar do servisu, odporúčame priložiť:
  • kópiu dokladu o kúpe alebo iný doklad preukazujúci kúpe tovaru a záručný list výrobcu (pokiaľ bol pri výrobku priložený),
  • popis závady a vaše kontaktné údaje
  1. Reklamovaný tovar dobre zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.

 

 

  • V prípade, že pre tovar neexistuje autorizovaný servis alebo chcete reklamáciu uplatniť priamo u nás, môžete tovar reklamovať osobne v našej predajni,

Postup reklamácie na predajni:

  1. Naši pracovníci vám oznámi, či sa naozaj jedná o vadu a či je možné ju odstrániť svojpomocne alebo je nutné začať reklamačné konanie.
  2. Ak tovar reklamujete osboně na našej predajni, odporúčame priložiť:
  • kópiu dokladu o kúpe alebo iný doklad preukazujúci kúpe tovaru a záručný list výrobcu (pokiaľ bol pri výrobku priložený),
  • popis závady a vaše kontaktné údaje

 

  • alebo tovar reklamovať zaslaním prepravcom na našu adresu:

EXKALIBR s.r.o.

Reklamační oddělení

Nebory 613

739 61 Třinec

Česká republika
 

Postup reklamácie pri zaslaní na našu adresu:

  1. Kontaktujte našich pracovníkov a popíšte problém. Naši pracovníci vám oznámi, či sa naozaj jedná o vadu a či je možné ju odstrániť svojpomocne alebo je nutné začať reklamačné konanie.
  2. Ak posielate tovar na našu adresu, odporúčame priložiť:
  • kópiu dokladu o kúpe alebo iný doklad preukazujúci kúpe tovaru a záručný list výrobcu (pokiaľ bol pri výrobku priložený),
  • popis závady a vaše kontaktné údaje
  1. Reklamovaný tovar dobre zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Prihlásenie
 
Košík je prázdny
0
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
*6026*
Kontakt

Exkalibr s.r.o.

Nebory 613

Třinec, Česká republika

 

Jak se k nám dostanete

Rychlý kontakt

 

+420 558 731 917

Odebírat newsletter

Přihlaste se k odběru novinek našeho e-shopu.

 

 
 
 
 
 
nemame nacteno